ZAPEWNIJ 100% PEWNOŚCI TWOJEJ SKRZYNI BIEGÓW.
DOKONAJ DYNAMICZNEJ WYMIANY OLEJU ATF ZA 2750 PLN.
DLACZEGO WYMIANA OLEJU JEST ISTOTNA?
Słyszeliście kiedyś o oleju niewymiennym, tzw. lifetime i zastanawiacie się, czy nadal musicie zmieniać olej w skrzyni biegów?
Okazuje się, że przez około 200 tys. kilometrów, czyli w perspektywie zakładanej żywotności podzespołów, nie jest to niezbędne. Jeśli jednak chcecie cieszyć się pełną sprawnością przekładni, rekomendujemy, aby wymiana oleju była istotnym procesem serwisowym.
Głównym powodem jest znajdujący się w skrzyniach biegów płyn, który pod wpływem ekstremalnie wysokich temperatur, ulega utlenieniu. Powoduje to zmniejszenie jego zdolności myjących i dyspergujących. Z biegiem czasu olej nie jest w stanie w pełni absorbować zanieczyszczeń, przez co nie spełnia już swoich założeń. doprowadza do znacznego przyśpieszenia zużycia elementów wewnątrz skrzyni biegów.
CZYM JEST DYNAMICZNA WYMIANA OLEJU?
W serwisie BMW Inchcape rekomendujemy wymianę płynu ATF co 60 tys. kilometrów. W trosce o samochody naszych Klientów, odchodzimy od tradycyjnej metody grawitacyjnej. Dlaczego? Ten proces pozwala wymienić zaledwie połowę płynów! Reszta oleju zalega w przewodach oraz konwerterze. Co za tym idzie, proces wymiany jest nieefektywny– stary olej miesza się z nowym.
By temu zapobiec, zalecamy tzw. dynamiczną wymianę oleju w autoryzowanym serwisie BMW Inchcape. Polega to na wypłukaniu zużytego płynu z zalegającymi osadami i zastąpieniu go świeżym olejem, odpowiadającym rekomendacjom producenta. Dopełnieniem operacji jest kontrola poziomu środków smarnych oraz adaptacja przekładni do nowych warunków za pomocą diagnoskopu. Dobrze przeprowadzona wymiana zapewni nam wzrost płynności i komfortu zmiany biegów, poprawę dynamiki jazdy oraz spadek zużycia paliwa.
Oprócz tego nasi Specjaliści zalecają, by co drugą wymianę oleju wymieniać filtr zabudowany w misce olejowej skrzyni biegów.
CO ZYSKUJESZ?
- Usługę, która dostępna jest w autoryzowanym serwisie BMW Inchcape.
- Wyczyszczenie całego układu olejowego, a co za tym idzie większą niezawodność podzespołów.
- Wymianę do 98% płynu ATF, co sprawia, że skrzynia biegów znów może działać jak fabrycznie nowa.
- Wypłukanie zużytego płynu z zalegającymi osadami i zastąpienie go świeżym olejem, zgodnym z rekomendacjami producenta.
- Kontrolę poziomu środków smarnych oraz adaptację przekładni do nowych warunków za pomocą diagnoskopu.
- Płynność i i komfort zmiany biegów, poprawę dynamiki jazdy i spadek zużycia paliwa.